Eesti Post võtab sellel nädalal vastu Georgia Posti esindajaid, kellele tutvustatakse ettevõtte strateegilist juhtimist ja jagatakse kogemusi teenuste juurutamisest ja arendamisest.
“Andsime ülevaate Eesti Posti eesmärkidest, prioriteetidest, turusituatsioonist ja majandustulemustest. Tutvustasime meie eArvekeskust ja Kirjakeskust ning Post24 pakiautomaatide teenust ,” kommenteeris kohtumist Eesti Post juhatuse esimees Aavo Kärmas.
Kärmase sõnul tundsid georgialased erilist huvi e-kaubanduse arengu ja infosüsteemide arendamise koostöö vastu. Külalised tutvusid ka kirja- ja pakisorteerimisliinidega.
Georgia Post on alustanud ettevõtte moderniseerimist. Peamiselt tuntakse huvi tööprotsesside automatiseerimise, uute IT lahenduste loomise ja e-teenuste arendamise vastu. Kavas on kokku leppida põhivaldkonnad, kus Eesti Post saab georgialasi aidata.
Visiidil käisid Georgia saadik Eestis Ruslan Abashidze, Georgia Posti peadirektor Levan Chikvaidze, IT ja arenduse üksuse juht David Nachkebia.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.