Tallink teatas täna börsile, et märtsis vähenes aastaga reisijate vedu 0,8%, 706 154 reisijani. Languses oli vedu Soome-Rootsi liinil (-7,5%) ja Eesti-Rootsi liinil (-7,9%). Rohkem reisiti Eesti-Soome (+3,1%) ja Läti-Rootsi vahet (+18,3%).
Kaubavedu kahanes 4,9%. Vaid Eesti-Rootsi suunal kasvas vedu 11,1%. Seevastu sõiduautode vedu kasvas 1,5%, 76 571-le. Suurima tõusu tegi Soome-Rootsi liin, kus veeti 23,5% rohkem sõidukeid. Kahanes vaid Eesti-Soome vedu (-1,6%).
Soome-Rootsi liinile avaldas mõju see, et jaanuaris 2013 vahetas kruiisilaev M/L Baltic Princess Turu-Stokholmi liinil välja seal varem opereerinud M/L Silja Europa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti-Soome liinile avaldas mõju, et jaanuaris 2013 vahetas kruiisilaev M/L Silja Europa Tallinna-Helsingi liinil välja seal varem opereerinud M/L Baltic Princess’i.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.