Transiidikeskuse juhatuse esimehe Erik Laidvee kinnitusel on Kaluuga koostetehase varustamiseks Mitsubishiga käivitatud konteinerrong äratanud huvi ka teistes autotootjates.
Kui varasemalt saadeti Muugalt teele iga nädal kaks konteinerrongi koosseisu Mitsubishi Kaluuga autotehase varustamiseks koosteosadega, siis alates märtsist on iganädalane rongide arv kasvanud kolmeni ja juulis plaanitakse kasvatada maht viie rongini nädalas. „Mitsubishi on rahvusvaheline tipptegija, kelle rangeid nõudmisi ja ootusi täites oleme saanud omalaadse usaldustunnistuse, mis reklaamib meid positiivselt ka teistele analoogsetele suurettevõtetele - et meie ning meie partnerid suudavad osutada professionaalset teenust läbipaistva hinnakujundusega, peame kinni tähtaegadest ja pingelistest graafikutest, meie seire ja turvalisus on maailmatasemel ja meie äritavad on vastuvõetavad,“ rääkis Laidvee. Ta kinnitas, et mitu teist autotootjat on juba huvi tundnud käivitada samasugune rongi läbi Transiidikeskuse konteinerterminali ning käinud kohal olukorda uurimas või on lähiajal siia tulemas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna avati Mitsubishi Muuga-Kaluuga konteinerrongiliin, millega saadetakse kolm korda nädalas Transiidikeskuse Muuga konteinerterminalist autode varuosi Mitsubishi Venemaa koostetehasesse.
12. oktoobril väljub Transiidikeskuse Muuga konteinerterminalist esimene rong Mitsubishi varuosadega Kaluuga koostetehasesse. Järgmisel aastal plaanitakse Kaluuga tehasesse saata autoosadega kolm konteinerrongi nädalas.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.