• 28.11.12, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transiidikeskus: Tallinna Sadam ei mängi reeglite järgi

Transiidikeskuse juhi Erik Laidvee sõnul soovivad nad, et mängureeglid oleksid kõigile ühesugused, kuid Tallinna Sadama poolt nad seda ei tunne.
"Meie arvates oli viga see, et Tallinna Sadam müüs maha Muuga sadama," lausus Laidvee Delovõje Vedomosti korraldatud konverentsil "Minu äri Eestis täna ja homme".
Lisaks nimetas ta Tallinna Sadama ainsaks maailmas, mis tõstis tariife. "Kõige tähtsam on peale tariifide ühesugune suhtumine. Me tunneme, et siin on oldud ebaõiglane. Tallinna Sadam müüs Muuga sadama, see on meie arvates viga. Mis seal halba on? Esmapilgul midagi. Kuid kui süveneda, siis see on ebaõiglane võrreldes meie konkurentidega," märkis ta.
Mis mõjutab Eesti transiidi konkurentsi? "See, et valitsus otsustab tõsta navigatsioonitasud neli kuni kuus korda. Peale sellist ütlust ei teagi mida teha," märkis Laidvee.
Ta lisas, et kui Transiidikeskus peaks ütlema oma klientidele, et tasud tõusevad nii palju, siis teadagi, mis reaktsioon võib tulla. "Selliseid samme ei tohiks teha," nentis firmajuht.
Transiidi allesjäämise nimelt tuleks tema sõnul olla efektiivsem kui naabrid. "Individuaalne lähenemine iga kliendi poole. Investeeringud arenemiseks. Stabiilne ärikliima. Tuleb teha koostööd kõikide partnerite ja osaliste vahel," lausus Laidvee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele