Einstein Estonian Airist: asi oli hapuks läinud!

Raskete otsustega ei tohi hiljaks jääda - Estonian Airil oli asi ilmselt juba väga hapuks läinud, et nüüd pooled töötajad koondama peab, märkis Kunda Nordic Tsemendi juht Meelis Einstein.

“Raskete otsustega ei tohi liiga hiljaks jääda," nentis Einstein ja lisas: "Liiga vara neid ka teha ei saa muidugi. Kuid praegu paistab, et Estonian Airil oli asi läinud juba nii hapuks, et väiksemate pööretega seda asja paremaks teha ei õnnestunud," lausus Einstein.

Küsisime, mida ta arvab Estonian Airi otsusest koondada pooled töötajad ning kas see käik parandab etevõtte seisu.

"Kui vaadata, mida SAS tegi, siis võib arvata, et ega Estonian Airil ka midagi muud üle jäänud. Ega seal enam häid lahendusi lahingust väljatulemiseks olnudki, kui et hakata kõvasti kärpima. Ja ma arvan, et eks see ka aitab," lisas ettevõtja, kuid nentis, et head meetodit koondamisteate edastamiseks ei olegi olemas.

“Kuidas nii halba uudist edasi anda…Hästi ei saa seda kuidagi teha. See on väga ebameeldiv. Kuid see käib äri tõusude ja mõõnadega kaasas, me pole sellega võibolla lihtsalt harjunud. Oleme harjunud, et meil on töökohad, mis on tähtajatud. Kuid kui äriplaan ja ärimudel välja ei vea ja keskkond on halb, siis tuleb lõigata, midagi ei ole teha. Ma arvan, et kõik ettevõtjad on sellega kokku puutunud, ka meie,” märkis Einstein, kelle sõnul pehmet koondamist pole olemas.

Lennufirma endise juhi Tero Taskila koondamishüvitis oli 100 000 eurot, mis võis olla paljude töötajate palgaraha. ”Taskila palkamine polnud jah väga... Noh, see oli kontekstist väga väljas, eriti sellise firma puhul nagu Estonian Air. Kuid see on rohkem tagantjärele tarkus. Samas ma arvan, et see polnud ainult tema palk, mis selle firma põhja vadas," lisas Einstein.

 

 

Meelis Einstein:

 


 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 0
Brasiilia reaal BRL 4,18 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,06 0
Hiina jüaan CNY 7,64 0
Hongkongi dollar HKD 8,86 0
Horvaatia kuna HRK 7,41 0
Iisraeli seekel ILS 4,09 0
India ruupia INR 80,54 0
Indoneesia ruupia IDR 15968,30 0
Islandi kroon ISK 133,99 -0.0522154
Jaapani jeen JPY 124,77 0.0400898
Kanada dollar CAD 1,50 -0.0133752
LAV rand ZAR 15,89 0.0434443
Lõuna-Korea vonn KRW 1271,59 0.0495688
Malaysia ringgit MYR 4,61 0
Mehhiko peeso MXN 21,72 -0.0009207
Norra kroon NOK 9,75 -0.0030772
Poola slott PLN 4,33 0
Rootsi kroon SEK 10,47 -0.0076413
Rumeenia leu RON 4,74 -0.0063337
Singapuri dollar SGD 1,53 0.0130574
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.0570776
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.0264271
Taani kroon DKK 7,46 -0.0026823
Tai baht THB 35,30 0
Tšehhi kroon CZK 25,65 0
Türgi liir TRY 5,95 0.0016801
Ukraina grivna UAH 30,72 0
Ungari forint HUF 317,83 0
USA dollar USD 1,13 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 -0.0121618
Valgevene rubla BYN 2,44 0.0040922
Vene rubla RUB 74,82 0

Valdkonna töökuulutused