• 15.05.12, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air võttis Tallinnas ligi 50% turust

Tänavu aasta jaanuarist aprillini on Estonian Airi turuosa Tallinna lennujaamas regulaarliinidel kasvanud 34,8 protsendilt 48,2 protsendini.
Lennufirma üldine turuosa kasvas 44,6 protsendini, mis on 16,6 protsendipunkti võrra suurem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. „Oleme oma turuosa koduturul jõuliselt kasvatanud ja seeläbi olnud ka Tallinna lennujaama kasvumootoriks. Aasta esimesed kuud on näidanud selgelt, et meie uus äristrateegia on jätkusuutlik,“ ütles Estonian Airi kommertsjuht Rauno Parras.
Käesoleva aasta esimese nelja kuuga reisis Estonian Airiga ühtekokku 224 826 reisijat, sh regulaarlendudel 224 386. Reisijate koguarv suurenes 33,3% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja regulaarlendudel 39,98%.

Seotud lood

Uudised
  • 30.03.12, 13:24
Estonian Air kahekordistas piletimüügimahud internetis
Estonian Airi kodulehe kaudu sooritatud piletiostud on möödunud aasta esimese kahe kuuga võrreldes kahekordistanud (+108%).
Uudised
  • 02.05.12, 18:06
Estonian Air võidab reisijaid, kaotab täpsuses
Lennufirma Estonian Air teatas ligi 90% suurusest reisijate arvu tõusust aprillis. Samas kannatab kiires kasvus lendude täpsus.
Uudised
  • 08.05.12, 15:33
Estonian Airi transiitreisijate arv suurenes esimesel neljal kuul 75%
Estonian Air lennutas aasta esimesel neljal kuul ühtekokku 224 747 reisijat, neist 99 027 transiitreisijat. Transiitreisijate arv kasvas 75%.
Uudised
  • 05.04.12, 14:03
Estonian Air rahulolematu Tartu lennuliini täituvusega
Estonian Air tunnistab, et on rahulolematu Tartu lennuliini täituvusega ning viib seetõttu lenuliinil läbi muudatusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele