• 06.12.11, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiiumaa Kalana sadama ost oli seotud elamislubade äriga

Kolme IRLi liikme, Indrek Raudse, Nikolai Stelmachi ja Siim Kabritsa aetud elamislubade äriga on servapidi seotud ka Hiiumaa Kalana sadam.
Isamaaliitlaste kahtlase äri: vene ärimeestele Eesti elamislubade vahendamise, päevavalgele toonud ETV “Pealtnägija” saade tõi ainsa näitena, kus jõukate venelaste raha ka tegelikult Eestisse on investeeritud, Kalana sadama müügi, vahendas Delfi..
Hiiu Leht kirjutas mais, et DM Harbour Capital OÜ, mille ainus juhatuse liige Tallinna linnavolinik Nikolai Stelmach, ostab Kalana sadama, tegi tehingu 1. juulil.
Selgub, et mõned päevad varem, 29. juunil omandas teine Stelmachi juhitud firma DM Agro Capital OÜ ka sadama kõrval asuva 33-hektarise Ristna kinnistu, kuid firmad on registreeritud Tallinnasse Raudse, Stelmachi ja Kabritsa ühisomanduses olevasse majja.
Oktoobris pidid värsked investorid sadamat vaatama tulema, kuid Kalanas neid nähtud pole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele