Kadrin Karner • 17 november 2011

Eesti Posti teeninduskvaliteedi süsteem võitis auhinna

Ülemaailmsel kvaliteedipäeval autasustati kvaliteediauhinnaga Eesti Posti teeninduskvaliteedi süsteemi loomisel osalenud Wihtla OÜ-d, teatas Eesti Post.

Eesti Post alustas kullerteenuse teeninduskvaliteedi seire projekti ELS Excellence septembris. Sisuliselt on tegemist Mystery Shopper tüüpi testostude keskkonnaga, mis on viidud kvalitatiivselt uuele tasemele.

„Tavaliselt tehakse ettevõttes korra aastas testost, arutatakse selle tulemusi korra või paar ja sellega kõik piirdubki," selgitas Eesti Posti kvaliteedijuht Enno Aermates. „Eesti Post teeb testoste aasta läbi kaks korda nädalas. Saadavat tagasisidet mõõdetakse ja analüüsitakse pidevalt ning see on iganädalaste parenduskoosolekute sisendiks.“

Tulemustest saavad pideva ülevaate testostjad, kullerid, allhankijad, logistikud, kvaliteediosakond, keskastme- ja tippjuhtkond. Kõigil on süsteemile ligipääs ja pidev ülevaade asjade arengust. Tänu sellele saadakse probleemide sisust kiire ja põhjalik ülevaade. Logistikadivisjoni inimesed saavad muuta teenuse tõhusamaks ja ELS Excellence näitab, kas rakendatud lahendused töötavad.

Siseriiklike kullersaadetiste mahud on 2011. aasta üheksa kuu arvestuses võrrelduna 2010. aasta sama perioodiga kasvanud 9%.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Ana Madismäe
Ana MadismäeReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150