Ülemaailmsel kvaliteedipäeval autasustati kvaliteediauhinnaga Eesti Posti teeninduskvaliteedi süsteemi loomisel osalenud Wihtla OÜ-d, teatas Eesti Post.
Eesti Post alustas kullerteenuse teeninduskvaliteedi seire projekti ELS Excellence septembris. Sisuliselt on tegemist Mystery Shopper tüüpi testostude keskkonnaga, mis on viidud kvalitatiivselt uuele tasemele.
„Tavaliselt tehakse ettevõttes korra aastas testost, arutatakse selle tulemusi korra või paar ja sellega kõik piirdubki," selgitas Eesti Posti kvaliteedijuht Enno Aermates. „Eesti Post teeb testoste aasta läbi kaks korda nädalas. Saadavat tagasisidet mõõdetakse ja analüüsitakse pidevalt ning see on iganädalaste parenduskoosolekute sisendiks.“
Tulemustest saavad pideva ülevaate testostjad, kullerid, allhankijad, logistikud, kvaliteediosakond, keskastme- ja tippjuhtkond. Kõigil on süsteemile ligipääs ja pidev ülevaade asjade arengust. Tänu sellele saadakse probleemide sisust kiire ja põhjalik ülevaade. Logistikadivisjoni inimesed saavad muuta teenuse tõhusamaks ja ELS Excellence näitab, kas rakendatud lahendused töötavad.
Siseriiklike kullersaadetiste mahud on 2011. aasta üheksa kuu arvestuses võrrelduna 2010. aasta sama perioodiga kasvanud 9%.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.