Keskkonnaamet jättis augustis heaks kiitmata Saaremaa sadama detailplaneeringuga kavandatava tegevuse keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) programmi, kuid Tallinna Sadam pole plaane maha matnud, kirjutab Meie Maa.
Heakskiiduta jätmisel viidati mitmetele puudujääkidele, isegi sellele, et Saaremaa sadama KSH vastutav ekspert Liis Sipelgas pole läbinud strateegilise planeerimise alast koolitust ja et KSH algatamisest pole kirjalikult teavitatud valitsusväliseid keskkonnaorganisatsioone.
Tallinna Sadam (TS), kellele Saaremaa sadam (SS) kuulub, pole jonni jätnud. “Sadama detailplaneeringu koostaja on täiendanud KSH programmi keskkonnaameti poolt tehtud märkuste osas ja esitab lähipäevil KSH programmi uuesti keskkonnaametile heakskiitmiseks,” edastas avalike suhete juht Sven Ratassepp Tallinna Sadama tegemisi.
Keegi ei tea, kui kaua bürokraatia ja asjaajamine jahvatab. “Koostatakse keskkonna strateegilise mõju hindamise aruanne,” rääkis Ratassepp. “Menetluse käigus tekkivad takistused ja sellega kaasnevad viivitused on paraku prognoosimatud.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.