• 10.09.11, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Süvasadama kaubaveod ootavad heakskiitu 

Keskkonnaamet jättis augustis heaks kiitmata Saaremaa sadama detailplaneeringuga kavandatava tegevuse keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) programmi, kuid Tallinna Sadam pole plaane maha matnud, kirjutab Meie Maa.
Heakskiiduta jätmisel viidati mitmetele puudujääkidele, isegi sellele, et Saaremaa sadama KSH vastutav ekspert Liis Sipelgas pole läbinud strateegilise planeerimise alast koolitust ja et KSH algatamisest pole kirjalikult teavitatud valitsusväliseid keskkonnaorganisatsioone.
Tallinna Sadam (TS), kellele Saaremaa sadam (SS) kuulub, pole jonni jätnud. “Sadama detailplaneeringu koostaja on täiendanud KSH programmi keskkonnaameti poolt tehtud märkuste osas ja esitab lähipäevil KSH programmi uuesti keskkonnaametile heakskiitmiseks,” edastas avalike suhete juht Sven Ratassepp Tallinna Sadama tegemisi.
Keegi ei tea, kui kaua bürokraatia ja asjaajamine jahvatab. “Koostatakse keskkonna strateegilise mõju hindamise aruanne,” rääkis Ratassepp. “Menetluse käigus tekkivad takistused ja sellega kaasnevad viivitused on paraku prognoosimatud.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele