Hiljuti sai teatavaks, et kütusetransiidifirma Vopak E.O.S juht Arnout Lugtmeijer sai Riigi Kinnisvara ASi (RKAS) nõukogusse.
Uude positsiooniastumist kommenteeris Lugetmeijer vastates Äripäeva viiele küsimusele kahe lausega.
„Kui minister Juhan Parts tegi mulle ettepaneku asuda RKASi nõukogu liikmeks võtsin selle vastu. Hindan RKASi kõrgelt ning pean seda oma kogemuse põhjal võimekaks organisatsiooniks, kui mõelda näiteks ettevõtete vahelise eriarvamuse konstruktiivsele lahendamisele kevadel. Nõukogus näen oma rolli selles, et jagan RKASiga enda kui ettevõtluses kogenud juhi värsket ja sõltumatut vaadet," ütles praegu välismaal viibiv Lugtmeijer oma pressiosakonna kaudu.
Veel veidi aega tagasi käis Vopak E.O.S Eesti riigi ja justiitsministeeriumiga kohut uue Tallinna Vangla asukoha üle. Asi lõppes sellega, et uus vangla ehitatakse Rae valda OÜ Rosamil kinnistutele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rosamil on ettevõte, milles suurosalus kuulub ettevõtja Joakim Heleniusele ning vähemusosalused tema ärijuhtidele Ülo Adamsonile ja Aivar Kempile. Kui palju riik uue vangla alla jääva maa eest Rosamili omanikele maksab ei ole veel teada.
Riigi Kinnisvara kommunikatsiooni- ja turundusjuht Madis Idnurm ütles, et tehingu maksumust ei saa täna öelda sel lihtsal põhjusel, et kuna sõlmitud on alles eelkokkulepped kinnistute omandamiseks ning veel ei ole paslik tehingu täpsematest tingimustest sh hinnast rääkida. „Täpsematest tehingu tingimustest saab rääkida peale vangla rajamiseks vajaliku detailplaneeringu kehtestamist ja tehingu tegemist, eelduslikult 2012. aasta kevadel,“ selgitas Idnurm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Halduskohtus kaotajaks jäänud Vopak E.O.S. vaidlustab täna uue Tallinna vangla ehituse Mardusse ringkonnakohtus, teatas ettevõte.
Korduvalt Eesti edukamate ettevõtete pingerea võitnud Vopak E.O.Si teatel tahab riik rajada uue vangla turvatsooni, mis jääb terminalide, torujuhtmete ja raudtee ümber.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.