Samad vedurid, mille ostab Eesti Raudtee tütarfirmale EVR Cargo Hiinast, soetas endale Pakistani Raudtee, kes kuulutas need normidele mittevastavateks.
Allikad ütlesid, et Pakistani Raudtee ostis 150 uut vedurit Hiinast umbes kuus aastat tagasi, kuid need osutusid mittekvaliteetseteks. Hiina vedurid olid kasutud ja raha läks raisku ning tekitas märkimisväärseid kahjusid Pakistani Raudteele, kuid hoolimata suurtest kaotustest tellivad nad veel 150 vedurit samalt tootjalt, vahendas DelfiThe News Internationali.
Kõrgel ametikohal Pakistani Raudtee tööline ütles anonüümselt, et uusi vedureid on hetkel väga vaja, kuid mitte Hiinast: "Esimene kogemus hankides vedurid Hiinast osutus katastroofiks ja me ei peaks sama viga kordama," ütles kohalik ametnik.
Seotud lood
Eesti Raudtee nõukogu kinnitas juhatuse ettepaneku osta tütarfirmale EVR Cargo 16 uut manöövervedurit DF7G-E Hiina äriühingute konsortsiumilt CCOEC/BRE. Tehingu maksumus on 30,2 miljonit eurot, teatas ettevõte.
Eesti Raudtee nõukogu endine liige, IRLi parlamendisaadik Tõnis Palts on vastu, et riigi omanduses olev ettevõte hangiks Hiinast 16 uut vedurit.
EVR Cargo sõlmis Hiina äriühingute konsortsiumiga CCOEC/BRE lepingu 16 uue manööverveduri DF7G-E ostuks.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.