Paariks kuuks BLRT Grupi suuraktsionäriks saanud Mark Berman ning tema isa Fjodor Berman ei soovinud selgitada ajutise aktsiate liikumise põhjuseid.
Viiendikku ettevõttest omava Valeri Kovalenko arvates on selle taga skeem, millega võidakse kahjustatakse väikeaktsionäride huve.
Esimesel juulil toimunud BLRT Grupi aktsionäride üldkoosolekuga samal päeval liikusid kontserni suurima omaniku Fjodor Bermani ning tema venna Igor Bermani kontrolli all olnud aktsiad Fjodori poja Mark Bermani nimele.
„See seis on ajutine ja paari nädala jooksul kannan osalused tagasi. Tegemist on tehnilise küsimusega,“ kommenteeris Mark Berman aktsiate liikumist. Muutused ei ole tema sõnul seotud aktsionäride üldkoosolekuga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Aktsiate liikumine puudutab üksnes vastavaid tehinguid sõlminud isikuid. Võttes arvesse tehingutega seotud info konfidentsiaalsust ning eetilisi põhimõtteid, jätan ma selle tagamaad kommenteerimata,“ lausus Fjodor Berman.
Tema sõnul ei ole tehingud BLRT Grupi aktsiatega suunatud kellegi õiguste või huvide kahjustamisele ning need on tehtud kooskõlas kehtivate seadustega.
Artiklit saab lugeda paberlehest tellides lehe
SIIT või ostes päevapileti
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Möödunud suvel BLRT Grupi omanikud tülli pööranud dividendipoliitika jätkub. Eesti suuremaid eksportööre ei maksa ka mullustelt tulemustelt omanikutulu.
BLRTst viiendikku kontrolliva Valeri Kovalenko sõnul õnnestus Fjodor Bermanil veresidemete abil ka sel korral aktsionäride koosolekul häälteenamus saada ning dividendide maksmisest loobuda.
Eesti rikkamaid ärimehi, Fjodor Berman kandis ainuisikuliselt talle kuulunud BLRT Grupi aktsiad tänavu veebruaris loodud valdusfirma OÜ Ferriol kontole. Viimane on tema ja ta abikaasa, Galina Bermani ühisomand.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.