Põhja-Eesti ringkonnaprokuratuur ei alustanud menetlust akadeemik Anto Raukase avalduse põhjal, milles Raukas näeb seoses Tallinna transpordiameti tegevusega ühe parkimist keelava liiklusmärgi paigaldamisel korruptiivset tegevust.
"Anto Raukase poolt prokuratuurile saadetud kirjas ei ole küllaldaselt andmeid, mille alusel otsustada korruptiivse teo olemasolu või puudumise ning sellest tulenevalt ametialase kuriteo tunnuste esinemise üle," ütles Delfile Põhja-Eesti ringkonnaprokuratuuri pressiesindaja Maria-Elisa Tuulik.
Tuuliku sõnul ei anna pelgalt oletus, et tegemist on korruptiivse teo tagajärjel paigaldatud liiklusmärgiga, prokuratuurile ega ka politseile alust kriminaalmenetluse alustamiseks ja prokuratuuri sekkumiseks Tallinna transpordiameti igapäevasesse töösse.
Ka Tallinna transpordiamet saatis prokuratuuri avalduse, milles palus uurida, kas Raukase pöördumises Tallinna transpordiametisse huviga tasuda altkäemaksu liiklusmärgi paigaldamiseks esineb kriminaalkuriteo koosseis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tuuliku sõnul ei ole Tallinna transpordiameti poolt tehtud avaldusele prokuratuur veel vastanud.
Seotud lood
Omanike keskliit palus Põhja ringkonnaprokuratuuril uurida, kas Tallinna liikluskorralduses on korruptsiooni tunnuseid. Linn omalt poolt väidab, et keskliidu juht Anto Raukas pakkus altkäemaksu ja esitas tema vastu avalduse.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.