706 kohta broneeriti juulis elektoonilisele piiriületusele üleminekul ette Eesti-Vene piiri ületamiseks.
Kõige rohkem broneeringuid - 542 - tehti Narva piiripunktis, 108 Luhamaal ja 56 Koidulas, teatas siseministeerium. Täielikult minnakse elektroonilisele piiriületuse süsteemile Eesti-Vene piiril üle 1. augustist, kuid inimestel on võimalus broneerida koht ootejärjekorras elektrooniliselt juba juulis.
"Juulikuine üleminekuperiood on meile olnud väga kasulik, kuna oleme saanud süsteemi häälestada vastavalt klientide kasutamisele ja tagasisidele,“ ütles piiriületuse süsteemi loonud firma Girf OÜ juhatuse esimees Hannes Plinte.
Üleminekuperioodil saavad piiriületajad broneerida sobiva aja alates augustist, broneerida saab 90 päeva ette.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uus kord hakkab kehtima 01. augustist kolmes Eesti-Vene maanteepiiripunktis: Narva, Koidula ja Luhamaa. Uue korra järgi peavad piiriületajad, kes soovivad minna mootorsõidukitega Venemaale, võtma koha piiriületuse ootejärjekorras. Iga maanteepiiripunkti lähedale luuakse ka ooteala, kus toimub eelnevalt broneeringu teinud sõidukite kontrollimine, ilma eelneva broneeringuta sõidukite registreerimine ootejärjekorda ning sõidukite piiripunkti suunamine. Ootealas saavad autojuhid vajadusel piiriületusaega oodata, kuid ka ootealal järjekorda registreeritud sõidukitel puudub vajadus oma piiriületuse aega kohapeal oodata.
Seotud lood
Alates 1. augustist käesoleval aastal muutub Eesti-Vene piiril piiriületamise kord, mis tähendab,et edaspidi on kohustuslik kõigil mootorsõidukitel Venemaa suunal broneerida koht elektroonilises piirijärjekorras.
Venemaa piirile on e-sappa võtnud 2 806 sõidukit, seejuures saab piiriületust broneerida vaid 50% ulatuses piiripunkti läbilaskevõimest.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.