Tallinna transpordiamet tahab katsetada uudset foorisüsteemi, mis peataks üle lubatud sõidukiiruse kihutavad autod foori punase tulega, korralikke liiklejaid uued foorid häirida ei tohiks, kirjutas Postimees.
"Seda süsteemi kasutatakse mitmes Euroopa riigis, näiteks Poolas, kus see on väga hästi töötanud, isegi suurte teede peal," kinnitas transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa.
Foorisüsteem on tema sõnul lihtne: kui sõiduk andurist möödudes lubatud sõidukiirust ületab, süttib juhil fooris punane tuli. "Kui sõiduk vähendab kiiruse lubatud piiridesse, süttib korraks kollane ja siis antakse roheline tagasi," kirjeldas Rüütelmaa.
"Tõenäoliselt Pirita suund või Vabaduse puiestee – just sellised kohad, kus kiputakse kiirust ületama," kommenteeris Rüütelmaa, kuhu uudsed foorid paigaldatakse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna linnavoliniku Nikolai Stelmachi (IRL) sõnul puudub Tallinnas vajadus uue foorisüsteemi järele. Tema sõnul on üksikute kiiruseületajate asemel märksa suuremaks probleemiks halvas seisukorras linnatänavad.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.