• 18.05.11, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ryanair maadleb Estonian Airiga sarnase probleemiga

Ryanair plaanib investeerida miljoneid paremasse klienditeenindusse, kirjutab Financial Times Deutschland. Küsimusega, kuidas viia klientideni lendude muutumist puudutav info, maadleb ka Estonian Air.
Eelkõige plaanib Ryanairi juht Michael O’Leary investeerida uude kommunikatsioonistrateegiasse. „Meil on vähe lendude ärajäämisi ja vähe tehnilisi probleeme, aga kui meil mõni on, siis ei tule me nendega toime. Meie kommunikatsioon reisijatega on sellisel juhul halb,“ tunnistas O’Leary. 
Tulevikus on plaanis kliente SMSi teel teavitada viivitustest või lennuplaani muutustest. "Meie internetilehekülg on küll alati väga aktuaalne, aga kui kahel kolmandikul reisijaist, keda see info puudutab, pole teel olles ligipääsu internetile, siis ei anna see ei meile ega nendele midagi." Kõigi eelduste kohaselt paraneb teenindus 2012. aasta suvest.
SMS teavitust katsetab tänavu suvel ka Estonian Air. "Teavitame smsi teel lendude tühistamistest kohe, kui see otsus on tehtud, ja hilinemistest, mis on pikemad kui kaks tundi. Lühemate hilinemiste kohta saab infot lennujaama tabloodelt," selgitas ettevõtte sotsiaalmeedia projektijuht Triin Tammert.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kommunikatsioon on üks osa O’Leary strateegiast kiirelt kasvanud lennufirma professionaalsemaks muutmisel. Ryanair transpordib aastas ligi 74 miljonit reisijat ja on sellega Lufthansa järel suurusel teine lennufirma Euroopas. Viimaste aastate madallennufirmade buum on läbi saamas ja Ryanairi kasv aeglustunud. Nüüd üritab O’Leary soodsate hindade kõrval rohkem esile tuua Ryanairi usaldusväärsust. 93 protsenti Ryanairi lendudest on täpsed, Lufthansal on see protsent vaid 79.
Ryanairi 2010/11. aasta majandusaasta tulemused avaldatakse esmaspäeval, O’Leary sõnul neist suuri üllatusi oodata ei ole.
Autor: Katri Soe-Surén

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele