• 18.04.11, 17:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam sõlmis lepingu Hiina suurima logistikafirmaga

Möödunud neljapäeval kirjutasid Hiina riigile kuuluv ja Hiina üks juhtivamaid transpordi- ja logistikaettevõtteid Sinotrans, OÜ Alekon Cargo, AS Tallinna Sadam ja AS Eesti Raudtee Pekingis alla koostöökokkuleppele, mille kohaselt hakkavad Sinotransi transiitveod siinses regioonis koostöös Eesti Raudteega käima läbi Tallinna Sadama.
Alekon Cargo OÜ sai lepinguga õigused agenteerida Sinotransi vastavaid vedusid. Sõlmitud leping loob eeldused, et tulevikus võiks Tallinna Sadamast kujuneda Sinotransi kaupade regionaalne jaotuskeskus.
Firma Sinotrans loodi 2009. aasta märtsis Hiina firmade China National Foreign Trade Transportation Corporation ja China Changjiang National Shipping Group ühinemisel. Sinotrans tegeleb nii laeva-, maismaa, kui ka õhuvedude korraldamisega aga ka laevade agenteerimise-, ladustamise- ja terminaliteenuste pakkumisega jpm.
Sinotrans omab nii vedel-, puist-, konteiner- kui ka ro-ro laevu. Firmal on välismaal ligi 100 tütarettevõtet, sealhulgas Lõuna-Koreas, Jaapanis, Kanadas, USA-s ja Saksamaal. Lisaks on Sinotransil sõlmitud koostöökokkulepped üle maailma ligi 400 tunnustatud logistikaettevõtetega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ASi Tallinna Sadam juhatuse esimehe Ain Kaljuranna sõnul on tegemist väga olulise ja perspektiivika koostööga, arvestades Sinotransi poolt veetava kauba mahte ja klientuuri. „Sinotrans omab märkimisväärset võimekust toimetada kaupu Aasiast Venemaale ja teistesse endise idabloki riikidesse, samas on tal ka võimalus kasutada raudteetransporti, et oma kaubad Hiinast Läänemere kaudu edasi toimetada,“ toonitas Kaljurand. Seetõttu omab sõlmitud koostöölepe Kajuranna sõnul erilist tähtsust Tallinna Sadama ja ka Eesti Raudtee jaoks, sest sujuva koostöö korral on Tallinna Sadamal võimalus saada tulevikus Sinotransi HUB-iks ehk jaotuskeskuseks Läänemerel.
Nii Tallinna Sadam, Eesti Raudtee kui ka Alekon on Eesti Logistikaklastri liikmed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele