Praegu on logistika valdkonda raske spetsialiste leida, sest inimestel puudub ettevalmistus, rääkis ASi Eesti Posti logistikadivisjoni juht Ansi Arumeel.
"Praegu on logistika valdkonda raske spetsialiste leida. Just seetõttu, et inimestel puudub selline ettevalmistus nagu meie vajaksime. Samuti tekib probleeme pealehakkamisega, et kui ettevalmistust ei ole, siis oleks motiveeritud õppima ning töötama," rääkis posti ja logistikafirma tippjuht.
Ta lisas, et nende firmas on eelnev töökogemus tähtsam ning üldjoontes peetakse seda haridusest olulisemakski. "Me ei ole eraldi kriteeriumiks seadnud, et peaks olema kõrgharidus logistika valdkonnas. Samas hea, kui see on," selgitas Arumeel.
Arumeel tunnistas, et masueelne aeg oli isegi keerulisem ning praegusega võrreldes on kergemaks läinud. "Nüüd on veidi lihtsamaks läinud, kuid üldiselt on ikka raske. See, et tööpuudus on üleval, ei aita minu arvates küll ühegi nurga pealt," sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tänasel päeval otsib Eesti Post aktiivselt kullereid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mahtude kasvades vajavad ettevõtted üha enam logistikaspetsialiste rohkema töö tegemiseks. Häid käsi aga leiab napilt.
Spetsialistide nappuses peavad ettevõtjad kas latti allapoole laskma või rohkem tähelepanu pöörama sisekoolitustele, rääkis Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni aseesimees Risto Merisalu.
Töökuulutuste portaalis andmebaasi statistika ja kandideerijate arvu põhjal võib öelda, et töötajate leidmise probleem ei ole praegu nii aktuaalne, leidis CV Keskuse turundusjuht Laura Tammeorg.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.