Viimase paarikümne aasta jooksul pole Ruhnu lennuraja ümbrus veel nii märg olnud, nagu ta on seda viimasel kahel aastal, mistõttu AS Tallinna Lennujaam ei välista, et nn teedelagunemise ajaks võidakse lennurada üldse kinni panna.
"Tõenäoliselt saab teatud arvu lende sooritada hommikul vara, mil maapind on külmunud, kuid tavapärane regulaarsus võib saada häiritud," ütles Tallinna Lennujaama regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla ning lisas, et külmudes tekib lennurajale liuväli, mistõttu lendurid ei saa rada kasutada.
Ta soovitas saareelanikel mõelda oma toiduvarude täiendamisele ja vallavalitsusel koostöös maavalitsusega tellida juba varakult hädaolukorraks kopter.
Ruhnu vallavanema Aare Sünteri sõnul on selge see, et rajaga tuleb ette võtta midagi kapitaalsemat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Aastaringse regulaarse ühenduse saavutamiseks tuleb Ruhnu rajada lennuväli, mis lubab aastaringset lendamist ning mille hooldus tagab maandumiseks ja õhkutõusmiseks vajalikud tingimused," ütles Saare maavanem Toomas Kasemaa, kes pöördus nädala algul lennuameti poole palvega anda hinnang Ruhnu lennuraja olukorrale ja selle ohutusele.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.