Euroopa Komisjon palus Austrial, Eestil, Saksamaal ja Suurbritannial teatada, millised riiklikud meetmed raudteede ohutusnäitajate rakendamiseks.
Need neli liikmesriiki on ainsad, kes ei ole veel komisjoni teavitanud siseriiklikest õigusaktidest, mis on kooskõlas raudteede ühiseid ohutusnäitajaid ja õnnetusjuhtumite maksumuse arvestamise ühiseid meetodeid käsitleva direktiiviga (2009/149/EÜ).
Direktiiv võimaldab komisjoni andmeil võrrelda raudteede ohutustaset ELis ja parandada rongireisijate kaitset.
Komisjoni nõue on esitatud ELi rikkumismenetluse alla kuuluva põhjendatud arvamusena. Kui nimetatud riikide ametiasutused ei teata komisjonile meetmetest, võib komisjon pöörduda Euroopa Kohtu poole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.