„See liin ei olegi mõeldud reisimiseks. Me ei taha konkureerida bussidega, mis väljuvad iga tunni aja tagant, ja autodega,“ kommenteeris lennufirma asepresident kommertsalal Rauno Parras. Tema sõnul on liin maailma avamine nii tartlastele kui välismaalastele, kes soovivad Lõuna-Eestisse jõuda.
„Tartus on rahvusvahelisi ettevõtteid, kes ise reisivad ja toovad reisijaid sisse,“ selgitas Parras ümberistumisteks mõeldud lennu vajalikkust Terevisiooni uudistele.
Hommikune väljumine Tartust on 5:30, õhtune väljumine Tallinnast Tartusse 23:45. Lennukit Tallinnast ei tule laupäeva õhtul ja lendu Tallinna ei ole pühapäeva hommikul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jätkulendajatele pakub Estonian Air Tartust Tallinna fikseeritud hinda 391 krooni (23,79 eurot), mis lisatakse jätkulennu hinnale. Ainult Tartu ja Tallinna otsa hind algab 430 kroonist (27 eurost), mis sõltub lennuki täitumusest.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.