Eesti Post teatab kahe tunni pärast oma eelmise aasta tulemused. Detsembri lõpu seisuga jäi postifirmal planeeritud tuludest saamata umbes 40 miljonit krooni.
"Tulude osas on eelarvest mahajäämus kirja, paki ja reklaamiteenuste osas. Kui kirja osas on põhjuseks nõudluse jätkuv vähenemine ning liikumine elektroonilisse kanalisse, siis pakiteenuste puhul on põhjuseks tugev konkurents," selgitas postifirma pressiesindaja Inge Suder tulude vähenemist detsembris. "Reklaamiteenuste osas on põhjuseks peamiselt postimüügifirmade kataloogide vähenemine ning asendumine veebikeskkondadega," lisas ta.
2009. aastal teenis postifirma 794,2 mln kroonise (käibe 50,7 mln eurot) juures 2,23 mln krooni (0,14 mln eurot) kasumit.
Milliseks kujunesid postifirma tulemused 2010. aastal ja kuhu suundub postihiid sel aastal, loe täna Logistikauudised.ee-st.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti Posti nõukogu kinnitas täna järgmise aasta eelarve. Postifirma jätkab kahanemist - järgmise aasta plaanitav käive 704 mln krooni jääb viie protsendi võrra tänavusele alla. Firma investeeringud kümnekordistuvad.
Eesti Postil jääb tänavu planeeritud tuludest ca 40 miljonit krooni saamata. Viimaste prognooside kohaselt teenib posti- ja logistikafirma tänavu põhitegevusest 703 miljonit krooni.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.