Konkurentsiameti koondumiste kontrolli osakonna juhataja Svetlana Ljutova ütles, et vaatamata börsiteates edastatule pole konkurentsiamet Ekspress Grupilt ja Eesti Postilt koondumise teadet veel saanud.
„Ei oska midagi kommenteerida, lugesime sellest Postimehest,“ sõnas Ljutova vastuseks Äripäeva küsimusele, kas see on hea, kui ajalehtede kojukanne läheb ühe ettevõtte kätte.
AS Ekspress Grupp ja Eesti Meedia tahavad ajakirjanduse ja posti kojukandega tegeleva ettevõtte AS Express Post riigifirmale Eesti Post.
AS Ekspress Grupp soovib loobuda osalusest, sest keskendub enam elektroonilisele meediale. Sellest tulenevalt väheneb nimetatud ettevõtte strateegiline väärtus Ekspress Grupile, teatas ettevõte börsile. Tehingu hind ulatub 2,3 mln euroni. Reedel sõlmisid pooled eellepingu. Samuti sõlmisid eellepingu Eesti Meedia ja Eesti Post.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Täna selgus, et konkurentsiamet pole siiani saanud Eesti Postilt koondumisteadet Express Postiga ühinemise kohta, posti- ja logistikafirma juhatuse liige Aavo Kärmas jäi seda teemat kommenteerides ka väga napisõnaliseks.
Eesti Posti juhatuse liige Aavo Kärmas lausus, et Express Posti ja Eesti Posti ühendamise teema pole midagi uut, sest väikeses riigis pole mõtet kahte kojukandesüsteemi ülal hoida, samas on turul alati ruumi uute tulijate jaoks.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.