Joakim Heleniuse juhitav Estonian Airi nõukogu tegi ettevõttele ülesandeks analüüsida kopteriliini tasuvust Tallinna ja Helsingi vahel.
"Kopteriliini arendamine on nõukogus arutlusel olnud korduvalt. Mugavate ja kiirete otseühenduste arendamine Tallinnast on lennuettevõtte prioriteediks ning kopteriliini käivitamine võiks toetada olulisel määral meie idasuunalist transiiti," selgitas Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas.
"Estonian Air kaalub ja analüüsib hetkel mitmeid võimalusi oma lennuvõrgu laiendamiseks ja klientide paremaks teenindamiseks," lisas ta.
Varem on Tallinna ja Helsingi vahel lennanud Copterline.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Estonian Air kavatseb varsti kasutusele võtta põrkestrateegia, mis tähendab, et praegu kahjumlikud otselennud hakkavad reisijate pealevõtmiseks vahepeatusi tegema teiste riikide lennujaamades.
Kopterliiniga oleks Helsingis elaval ärimehel meiega lennata Tallinna kesklinna ja siit edasi Moskvasse või Peterburgi, sõnas Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas.
Rahvuslik lennufirma Estonian Air langetab Tallinna-Helsingi vahel regulaarse kopteriliini avamise otsuse mai jooksul.
Intervjuu Estonian Airi nõukogu juhi Joakim Heleniusega.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.