Kopterliiniga oleks Helsingis elaval ärimehel meiega lennata Tallinna kesklinna ja siit edasi Moskvasse või Peterburgi, sõnas Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas.
Aljas lisas, et Tallinna-Helsingi kopteriliini võimalik klient on ajatundlik ja hindab mugavust. Praegu aga pole Estonian Air veel kellegagi läbirääkimisi pidanud.
„Koptereid meil õue peal ei seisa, see on osa analüüsist, milline see kopter on ja kuidas hankida,“ ütles Aljas.
Kuna Estonian Airil pole veel analüüs kopterliini tasuvuse kohta valminud, ei osanud Aljas ka täna kommenteerida kopterite võimalikku lennugraafikut ja võimalikku tulevast kopterit.
Seotud lood
Joakim Heleniuse juhitav Estonian Airi nõukogu tegi ettevõttele ülesandeks analüüsida kopteriliini tasuvust Tallinna ja Helsingi vahel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.