Eesti Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu sõnul on kütuseturg Eestis ära jagatud, konkureerimist on miskipärast vähe ja hinnasõtta ei minda.
Samas avaldas Josing Kuku raadiole antud intervjuus lootust, et inimeste palgad hakkavad viimaks ka tõusma. Kvalifitseeritud tööjõu puudus on juba päevakorral ja surve palkade tõusmiseks kasvab, märkis ta.
Konjunktuuriinstituudi direktor ütles, et kütuse hinnatõus ei sunni inimesi ilmselt sõitudest loobuma, sest palju on nn sundsõite, mida ära ei saa jätta. Paljud sõidavad linna tööle, lapsed tuleb viia kooli ja lasteaeda. Maal on ühistransport kehvakene ja sõitudest loobuda ei saa, rääkis Josing.
Kütuse hind on meil nüüd Euroopa tasemel, sissetulekud aga mitte ja Eestist saab eurotsooni vaeseim riik, lisas Josing.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.