Eesti Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu sõnul on kütuseturg Eestis ära jagatud, konkureerimist on miskipärast vähe ja hinnasõtta ei minda.
Samas avaldas Josing Kuku raadiole antud intervjuus lootust, et inimeste palgad hakkavad viimaks ka tõusma. Kvalifitseeritud tööjõu puudus on juba päevakorral ja surve palkade tõusmiseks kasvab, märkis ta.
Konjunktuuriinstituudi direktor ütles, et kütuse hinnatõus ei sunni inimesi ilmselt sõitudest loobuma, sest palju on nn sundsõite, mida ära ei saa jätta. Paljud sõidavad linna tööle, lapsed tuleb viia kooli ja lasteaeda. Maal on ühistransport kehvakene ja sõitudest loobuda ei saa, rääkis Josing.
Kütuse hind on meil nüüd Euroopa tasemel, sissetulekud aga mitte ja Eestist saab eurotsooni vaeseim riik, lisas Josing.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.