Autor: Kadrin Karner • 10. detsember 2010

Schenker: saame klientidest paremini hakkama

Töötame 24h ööpäevas ja võib öelda, et praegu on meil esindatud kõik võimalikud mured seoses lumetuisuga, aga üldiselt kui keegi saab kaupa vastu võtta, siis viime selle kohale ka, rääkis AS Schenker tegevdirektor Meelis Arumeel.

„Oleme samasuguses olukorras nagu terve Eesti, meil ei ole ühtegi asja teistmoodi. Meil on kõiki probleeme - autod on kinni, kliendid ei võta kaupa vastu. Kui Peterburi teel liiklust ei toimu, siis meie autod ka seal ei sõida,“ rääkis Arumeel.

Pahaste klientide kõnesid Arumeel siiani viibinud kauba pärast saanud ei ole. „Ma ütleks hoopis, et meie saame paremini hakkama kui kliendid. Me helistame ja kontrollime, kes on võimeline kaupa vastu võtma ja mis on seis. Kui kellelgi on häda käes kaubaga ja ta saab seda vastu võtta, viime kohale ka,“ rääkis tegevjuht.

Uurides, kas neil ka kriisiplaan taoliste olukordade jaoks on, rääkis Arumeel, et neil on pabereid nii, et tapab, aga sellest on vähe abi. "See on loominguline tegevus, kus on vaja täpselt nii otsustada nagu olukord on,“ lisas ta.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077