• 07.12.10, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valminud on Tallinna linna ja lähiümbruse transpordikava

Tallinna Linnavalitsuse istungile esitatakse heakskiitmiseks Ühtekuuluvusfondi tehnilise abi projekti “Tallinna linna ja lähiümbruse transpordikava koostamine” raames valminud Tallinna linna ja lähiümbruse transpordikava, mis annab aluse ühtse transpordisüsteemi sujuvaks ja tõrgeteta toimimiseks Tallinna linnas ja selle lähiümbruses ning kajastab kõigi transpordiliikide ja –viiside (maantee, raudtee,, mere- ja lennutranspordi , ühistranspordi ja kergliikluse) koostoimet.
„Vajadus Tallinna linna ja lähiümbruse transpordikava koostamiseks tulenes Euroopa Liidu struktuurivahenditest ja Ühtekuuluvusfondist rahastatavate Tallinna linna transpordi infrastruktuuri projektide (sealhulgas Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimise) elluviimiseks aastatel 2007 – 2013 vajaliku kava olemasolu nõudest Euroopa Komisjoni poolt,“ ütles Tallinna abilinnapea Deniss Boroditš.
„Transpordikava linnaarengu strateegia aluseks on võetud arengukavas „Tallinna liikumiskeskkonna arengustrateegia 2007-2035” läbi viidud uuringu tulemused, millega valiti kõige otstarbekamaks arengusuunaks Tallinna arengule eeslinnastuva polütsentrilise linnastu arengustsenaarium,“ lisas Boroditš.  „Tallinn on võtnud suunaks autoliikluse vähendamise ja ühistranspordi osakaalu kiire suurendamise kavandades transpordisüsteemi, mis pakub kõikidele head liikumisvõimalused, tagab meeldiva elukeskkonna ja transpordi töökindluse parandades sellega piirkonna konkurentsivõimet.“
Visioonide elluviimiseks on transpordikavas püstitatud konkreetsed eesmärgid ja meetmed ning koostatud eraldi arenguprogrammid kergliiklusteede, ühistranspordi ja autoliikluse jätkusuutlikuks arenguks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Transpordikava lisas on esitatud ka „Pikema perspektiivi finantsplaan“ kirjeldab transpordi finantseerimise süsteemi uuendamise põhiprintsiipe. Selle järgi peab transpordi infrastruktuuri finantseerimine toimuma tegevuskavade ja rakendusplaanide alusel nii linnaeelarvest kui Euroopa Liidu fondidest taotletud vahendite alusel. Kusjuures eelistada tuleb säästva transpordi arengut, milleks tuleb välja töötada finantseerimiskava säästva transpordisüsteemi arendamiseks koostöös Tallinna, selle lähivaldade ja riigiga.
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 07.12.10, 14:29
Tallinna transpordikava: ohtlikum valdkond on kaubaveod
Tallinna hädaolukorra riskianalüüs näitab, et kaubaveod Tallinnas on üks ohtlikumaid valdkondi, lahendiks oleks lõpetada ohtlike veoste vedu Tallinn-Paldiski suunal või ehitada raudtee ümbersõit, mis suunaks ohtlikud veose Tallinna kesklinnast ja Kopli Kaubajaamast.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele