Helsingi plaanib suurendada kaubavoogude osa Aasia suunal ning laiendada oma haaret, kirjutab Air Cargo News.
Ambitsioonikad plaanid said tõuke kevadel, mil Finnair käivitas kaubalennud Hong Kongi ja Seouli. Maist hakkasid lennud toimuma kaks korda nädalas ning suvel lisandus veel kolmaski lend.
Aasta üheksa kuu jooksul on Finnair vedanud üle 70 000 tonni kaupa. „Me oleme väga rahul sellise tugeva kasvuga. Viimase aasta jooksul on kasv olnud vahemikus 30-40%,“ märkis Finnairi tegevjuht Antero Lahtinen.
Veebruaris jõudis Finnair lõpusirgele oma lennupargi uuendamisega, lennud lõpetasid MD-11 reisilennukid, mis teenisid firmat pea 20 aastat. 2009. aasta lõpus jõudis kohale Finnairi viies vastvalminud pikamaalennuk Airbus A330. 2014. aastaks on kavas soetada uus Airbus A350-tüüpi pikamaalennuk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Tea Taruste
Seotud lood
Finnair Cargo teatas, et taasavab kaubaveoliini Helsinkist New Yorki.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.