Helsingi plaanib suurendada kaubavoogude osa Aasia suunal ning laiendada oma haaret, kirjutab Air Cargo News.
Ambitsioonikad plaanid said tõuke kevadel, mil Finnair käivitas kaubalennud Hong Kongi ja Seouli. Maist hakkasid lennud toimuma kaks korda nädalas ning suvel lisandus veel kolmaski lend.
Aasta üheksa kuu jooksul on Finnair vedanud üle 70 000 tonni kaupa. „Me oleme väga rahul sellise tugeva kasvuga. Viimase aasta jooksul on kasv olnud vahemikus 30-40%,“ märkis Finnairi tegevjuht Antero Lahtinen.
Veebruaris jõudis Finnair lõpusirgele oma lennupargi uuendamisega, lennud lõpetasid MD-11 reisilennukid, mis teenisid firmat pea 20 aastat. 2009. aasta lõpus jõudis kohale Finnairi viies vastvalminud pikamaalennuk Airbus A330. 2014. aastaks on kavas soetada uus Airbus A350-tüüpi pikamaalennuk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Tea Taruste
Seotud lood
Finnair Cargo teatas, et taasavab kaubaveoliini Helsinkist New Yorki.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.