Maanteeametil jäi laevaõnnetuse tõttu ilma 1,5 miljoni krooni vääringus kolmest kiiruskaamerast, ent kuna need olid kindlustatud, laheneb õnnetus probleemita.
Ülemöödunud laupäeva öösel Läänemerel süttinud parvlaeval Lisco Gloria hävis kolm Eesti maanteeametile kuulunud kiiruskaamerat, mida neid hooldav firma Saksamaal taatles.
Alarmtec AS on sõlminud veosekindlsutuse kõikidele nende tellitavatele kaubasaadetistele, seal hulgas ka maanteeameti kiiruskaameratele, rääkis ameti pressiesindaja Timo Vijar. Kõnealused kaamerad olid tagasiteel tehasest Eestisse.
"Sellel suunal organiseerib kaamerate transpordi kiiruskaamerate tootjatehas. Hävinud saadetise tarneklausel oli DDU Tallinn ja seega on saadetise juhusliku hävimise risk saatja kanda kuni kauba Tallinna jõudmiseni,“ selgitas ta. Kuna saadetis hävis enne Tallinna jõudmist, siis vastutab selle eest kiiruskaamerate tootja, selgitas Vijar.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Praegu on tootja alustanud asenduskaamerate tootmist. Uute kaamerate taatlemise, saabumise ja paigaldamise ajakava on veel täpsustamisel,“ tähendas ta.
Seotud lood
BLRT tütarfirma Vakaru Refonda püüab taastada mullu sügisel Läänemeres põlengus kahjustada saanud laeva Lisco Gloria. Laeval hävisid ka Eesti liikluskaamerad.
Laeval tuleroaks langenud kauba eest saab maksimaalselt hüvitist siis, kui sellele on sõlmitud veosekindlustus.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.