Tallinna lennujaama muutmine Põhja-Euroopa Aasia-suunaliste lendude keskuseks nõuab Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul pingutusi ja aega.
„Näiteks Vantaa lennujaam on teinud selle eesmärgi saavutamise nimel aastaid tööd, panustades nii ärisuhete loomisesse kui tehes ka reaalseid investeeringuid reisijate mugavamaks teenindamiseks,“ kommenteeris ta.
Samuti on tähtis, et Helsingi on kodubaasiks Finnairile, mis tagab sealt suure hulga ühenduslendude võimaluse, lisas Rüütsalu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti lennuühendused on tema sõnul täna kindlasti paremad kui aasta tagasi. "Usun, et uute lennufirmade lisandumine ning selgus Estonian Airi tuleviku suhtes parandavad seda lähiajal veelgi,“ nentis Rüütsalu.
Ärireisijate jaoks on oluline, et Tallinnast oleks kättesaadavad otse- ja jätkulennud suurte rahvusvaheliste lennufirmadega, lisas ta. Odavlennufirmade lendude lisandumine peaks aga turgutama eeskätt sissetulevat turismi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna Riigikogu majanduskomisjonis toimunud Eesti lennuühenduste teemalisel parlamentaarsel kuulamisel, kus ASi Tallinna Lennujaam arendusplaane tutvustas lennujaama juhatuse esimees Rein Loik, rõhutas majanduskomisjoni esimees Urmas Klaas, et Tallinna lennujaam peab senisest enam olema kogu Eesti reisikeskus.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.