Kui maanteemaksu kogumisest läheks Eesti teed paremaks, siis on ideel jumet, arvas Applaford ES ASi juht Raivo Nirk.
Nirk ütles, et tema otseselt reformierakonna väljapakutud ideest muuta raskeveokimaks maanteemaksuks kasu ega kahju ei saa. „Kui meie maksukoormus sellega ei suurene ja see riigile kasulik on, siis on sellel asjal mõtet,“ rääkis ta.
Samas lisas ta, et pooldaks ideed kahe käega, kui näeks kuhu sellest korjatud raha läheb. „Kui näeks, et selles ka Eesti teed paremaks läheksid, siis ma kindlasi seda pooldaksin,“ sõnas Nirk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti vedajad juba ammu maksavad teistes riikides maanteemaksu, aga teise riigi vedajad ju Eesti teedel sõitmise eest ei maksa, võrdsus tuleb jalule seada, arvas Lääne-Viru maavanem ja veofirma Lajos ASi omanik Einar Vallbaum.
Raskeveokimaksu muutmine maanteemaksuks tõstaks kindlasti veohinda, kui sellega kaasneks maksukoormuse suurenemine arvas Dinotrans tegevjuht ja üks omanikest Lauri Pind
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.