Vorobjovi sõnul edeneb SmartPosti äri tõusujoones. "Kasumisse sel aastal tõenäoliselt ei jõuta, kuna pakiautomaatide võrgu ostmiseks tehtud investeeringut loetud kuudega tagasi teenida ei jõua," tõdes ta siiski.
Mis puudutab konkreetseid kasvunumbreid, siis nendest on praegu veel vara rääkida Eesti SmarPOSTi võrku opereeriv Itella SmartPOST OÜ on seda teinud üksnes kaks kuud ja tulemustest saab rääkida siis, kui on saavutatud mingi stabiilsus, möönis müügijuht.
Aasta esimestele kvartalitele tagasivaadates nentis ta, et nad on hästi toime tulnud, kuna klientide hulk kasvab endiselt. "SmartPOSTi teenus on uus ja unikaalne ka kogu maailma mastaabis ja hea on näha kuidas järjest rohkem inimesi võtab meie teenuse omaks ja hakkab seda kasutama. Klientide hulga kasvu peamiseks põhjuseks klientide rahulolu," rääkis Vorobjov. Mehe sõnul on endiselt on rohkem kui 95% nende klientidest teenusega ülimalt rahul väljendades oma rahulolu tagasisides mida võib lühidalt kokku võtta nii: "Nüüd pole enam mingit põhjust minna postkontorisse või oodata kullerit.“
Eile teatas ettevõte, et nende pakkide mahud on kolmekordistunud.