• 27.09.10, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vedajate rõõm: Mäo möödasõit on ohutum ja keskkonnasäästlikum

Möödunud nädalal andis Mäo möödasõidu ehitaja märku, et suur teeprojekt valmib tähtaegselt ning Tartu tuleb seeläbi Tallinnale ca kilomeetri võrra lähemale, mis vähendab ka sõiduaega 1,5 minutit. Veofirmad aga kiidavad, et palju olulisem kiirusest on teesõlme ohutus, mis sellega paraneb.
Uue möödasõidu valmimine on transpordifirma Elstera ASi juhi Ivo Elsteri jaoks igati positiivne. „Läbime igapäevaselt Mäo liiklussõlme vedades kaupu Talllinna ja Tartu vahel,“ põhjendas Elster. Vedaja sõnul ei ole uue liiklussõlme puhul ajaline võit niivõrd oluline aspekt kuivõrd uus ja sile tee ning loogilisem ülesehitus transiitliikluse läbimisel.
„Lisaks oluline kasv liiklusohutuses ja keskkonnasäästlikuses antud liiklusalal,“ märkis ta.
Ka Transpoint International (EST) ASi juht Meelis Mäe pidas Mäo möödasõidu valmimise juures olulisemaks seda, et kahe suurlinna vaheline liiklus saab palju liiklussõbralikumaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

1. oktoobriks saab valmis Tallinna-Tartu maanteel Mäo möödasõit, mis lühendab suurlinnade vahelist teed 0,7 kilomeetri võrra ja vähendab sõiduaega umbes 1,5 minuti võrra.
Nordecon Infra ASi juhatuse liige, teedeehituse direktor Jaanus Taro lubab Mäo möödasõidul kõik tööd lõpetada tähtajaks.

Seotud lood

Uudised
  • 22.09.10, 18:10
474 miljoniga toodi Tartu Tallinnale ca kilomeeter lähemale
1. oktoobriks saab valmis Tallinna-Tartu maanteel Mäo möödasõit, mis lühendab suurlinnade vahelist teed 0,7 kilomeetri võrra ja vähendab sõiduaega umbes 1,5 minuti võrra.
Uudised
  • 01.10.10, 15:50
FOTOD: Parts päästis liikluse Mäos pidulikult valla
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele