Möödunud nädalal andis Mäo möödasõidu ehitaja märku, et suur teeprojekt valmib tähtaegselt ning Tartu tuleb seeläbi Tallinnale ca kilomeetri võrra lähemale, mis vähendab ka sõiduaega 1,5 minutit. Veofirmad aga kiidavad, et palju olulisem kiirusest on teesõlme ohutus, mis sellega paraneb.
Uue möödasõidu valmimine on transpordifirma Elstera ASi juhi Ivo Elsteri jaoks igati positiivne. „Läbime igapäevaselt Mäo liiklussõlme vedades kaupu Talllinna ja Tartu vahel,“ põhjendas Elster. Vedaja sõnul ei ole uue liiklussõlme puhul ajaline võit niivõrd oluline aspekt kuivõrd uus ja sile tee ning loogilisem ülesehitus transiitliikluse läbimisel.
„Lisaks oluline kasv liiklusohutuses ja keskkonnasäästlikuses antud liiklusalal,“ märkis ta.
Ka Transpoint International (EST) ASi juht Meelis Mäe pidas Mäo möödasõidu valmimise juures olulisemaks seda, et kahe suurlinna vaheline liiklus saab palju liiklussõbralikumaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
1. oktoobriks saab valmis Tallinna-Tartu maanteel Mäo möödasõit, mis lühendab suurlinnade vahelist teed 0,7 kilomeetri võrra ja vähendab sõiduaega umbes 1,5 minuti võrra.
Nordecon Infra ASi juhatuse liige, teedeehituse direktor Jaanus Taro lubab Mäo möödasõidul kõik tööd lõpetada tähtajaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
1. oktoobriks saab valmis Tallinna-Tartu maanteel Mäo möödasõit, mis lühendab suurlinnade vahelist teed 0,7 kilomeetri võrra ja vähendab sõiduaega umbes 1,5 minuti võrra.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.