• 21.09.10, 12:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õnnetuse tõttu pankrotistunud Copterline süütu

Riigiprokuratuur lõpetas viis aastat tagasi 14 elu nõudnud Copterline'i õnnetuse uurimise, kuna leidis, et õhuliikluse korraldajad ei eiranud ohutusnõudeid.
Riigiprokuratuuri kinnitusel ei põhjustanud õnnetust lennuameti ja lennuliiklusteenistuse töötajad või kopteriväljaku käitajad ning menetlus lõpetati kuriteokoosseisu puudumise tõttu, kirjutas ERR.
Samuti uuriti kriminaalmenetluse raames, kas õnnetuse põhjustanud esiservo valmistamisel rikuti ohutusnõudeid. Prokuratuur märkis aga, et kuna pole välisriikidesse edastatud õigusabipalvetele siiani vastuseid saanud ning kuriteo aegumistähtaeg täitus 10. augustil, lõpetati menetlus ka selles osas.
Copterline tegi regulaarlende Helsingi ja Tallinna vahel 2000. aasta algusest kuni 2005. aasta augustini. Copterline alustas pärast õnnetust taas liinilende, kuid lõpetas need üle-eelmise aasta detsembris. Seejärel opereeris firma meditsiini- ja päästeteenistuse helikoptereid Oulus ja Varkauses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Copterline pankrotistus tänavu veebruaris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele