Riigiprokuratuur lõpetas viis aastat tagasi 14 elu nõudnud Copterline'i õnnetuse uurimise, kuna leidis, et õhuliikluse korraldajad ei eiranud ohutusnõudeid.
Riigiprokuratuuri kinnitusel ei põhjustanud õnnetust lennuameti ja lennuliiklusteenistuse töötajad või kopteriväljaku käitajad ning menetlus lõpetati kuriteokoosseisu puudumise tõttu, kirjutas ERR.
Samuti uuriti kriminaalmenetluse raames, kas õnnetuse põhjustanud esiservo valmistamisel rikuti ohutusnõudeid. Prokuratuur märkis aga, et kuna pole välisriikidesse edastatud õigusabipalvetele siiani vastuseid saanud ning kuriteo aegumistähtaeg täitus 10. augustil, lõpetati menetlus ka selles osas.
Copterline tegi regulaarlende Helsingi ja Tallinna vahel 2000. aasta algusest kuni 2005. aasta augustini. Copterline alustas pärast õnnetust taas liinilende, kuid lõpetas need üle-eelmise aasta detsembris. Seejärel opereeris firma meditsiini- ja päästeteenistuse helikoptereid Oulus ja Varkauses.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Copterline pankrotistus tänavu veebruaris.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.