Majandusministri Juhan Partsi sõnul on vastavalt kokkulepitule esimene samm peale lepingute jõustumist planeerida nõukogu.
Kunagine Partsi mainitud plaan on jõus, et investeerimispankur Joakim Helenius võiks olla uus Estonian Airi nõukogu esimees. „Kõik nõukogu liikmete kandidaadid on olemas, kaks neist nimetab rahandusminister ja kolm majandusminister," kommenteeris Parts.
Partsi sõnul on Estonian Airi nõukogu nimetanud liikmete kanditaate, nendega kohtunud ja arutanud. „Põhimõtteliselt oleme omavahel kokkuleppinud, et nõukogu esimehena võtab vastutuse Joakim Helenius, kui me jõume sinnamaani," lisas Parts. „Täna tundub, et me jõuame," nentis ta.
Rääkides Cresco väljumisest Estonian Airist selgitas Parts, et tehing seisnes iseenesest selles, et kuna aktsiakapital on täna olematu või null, siis on seda vaja suurendada.
„Estonian Airi aktsiakapitali suurendamises saavad kõik osaleda, aga SAS-il seda plaanis pole ning tema osalus firmas on 10% ulatuses. Eesti riigi osalus on Estonian Airis 90% ulatuses,“ põhjendas Parts. „Juriidiliselt oleks võimalik ka Crescol osalust omada, kuid meie andmetel ta seda ei taha,“ lisas Parts.
Partsi sõnul on väga oluline, et Estonian Air ja SAS jätkuvad strateegilist koostööd.
Seotud lood
Lennufirma riigistamine on 21. sajandil häbiväärne, kommenteeris Estonian Airi Eesti riigile liikumist lennufirma senine väikeosanik, Olev Schultsile kuuluv Cresco
Skandinaavia suurim lennufirma SAS lõi täna käed Eesti riigiga Estonian Airi (EA) osaluse müügiks. Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts ja SAS asepresident Benny Zakrisson kinnitasid täna Tallinnas lennufirma Estonian Air ostu-müügitehingu
Täna SASi ja Eesti riigi vahel sõlmitud leppe alusel lennufirma uute omanike ringist välja jääv Olev Schultsi Cresco sai omanikeringist lahkumise "kompensatsiooniks" lahti SASilt saadud laenust.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.