Scania valis Porsche Engineering Groupi järgmise põlvkonna veokite arenduses partneriks.
Per Hallberg, Scania asepresident ja uuringu- ning arendusjuht ostualal kommenteeris: "Leidsime Porsche Engineeringus partneri, kes väärtustab Scania väärtushinnanguid ja vaateid nii arendusele kui toomisele. Arendame koos kabiini, mis on kohandatud Scania stiili- ja funktsionaalsus- ning ratsionaalse tootmisnõuete järgi."
Lisaks ehitab Scania tuuletunneli oma Södertälje arenduskeskusesse. Seda hakatakse kasutama veokite mugavamaks ja loodussõbralikumaks timmimisel. Kui see 2013. aastal valmib, on tegemist ainsa omataolisega Euroopas.
Sven-Åke Edström, Scania bussiraamide ja veokikabiinide arenduse ala vastutaja, kommenteeris: "Arenduse erinevates etappides on vajalik veoki erinevas kliimas töötamise testimiseks. Tuuletunneli abiga ei pea veokeid teise kliimasse vedama ja see annab meile konkurentsieelise, sest saame arendusajad lühemaks ja toodete kvaliteedi paremaks."
Porsche Engineering Group pakub teenuseid materjalide testimisest tootmisvahendite kujundamise ja logistikani. Ettevõtte kliendid on nii teised autotootjad kui muud tööstused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euroopa üks suurematest veokitootjatest Scania värbab oma Euroopa tootmisüksustesse pooltuhat töötajad, et täita neljandaks kvartaliks võetud tootmiseesmärgid. Umbes pooled töökohtadest luuakse koduriiki Rootsi.
Scania kavatseb nelja aastaga kahekordistada veokitootmise mahud, samas töötajaid juurde ei võeta ehk töötajate tootlikkus peab kasvama poole võrra 15 veokini aastas.
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.