Lennufirma juht Andreas Otto selgitas hinnatõusu põhjuseid nii: "Lisatasu kerkib, sest peame toime tulema turvanõuetega ning turvalisuse hoidmiseks investeerima, inimesi värbama ja neid koolitama. Lufthansa Cargo turvakulud kerkisid kümne aastaga kümnekordseks."
Euroopa üks suurematest ja tänavu aasta lennuvedaja tiitlit kandev Lufthansa Cargo saatis kaks nädalat tagasi tuhandetele klientidele kirja, milles teatab uuest hinnapoliitikast - veohinnad kerkivad viiendiku, turvatasu tõuseb kolme kroonini.
Üks Frankfurdis tegutsev agent kommenteeris, et hinnatõusu põhjused on otsitud, kirjutab Air Cargo News. "Otto ei selgita, kuidas kindlustus hindu mõjutab. Turvatasu loodi mõistetavatel põhjustel, pärast 11. septembri sündmuseid, pärast mida kindlustuse hinnad läbi lae sõitsid. Samas, pärast on kindlustushinnad normaalsele tasemele laskunud, lisatasu samas jätkab tõusu."
Hollandi ekspedeerimisfirma juht peegeldas sama meeleolu. "Hinnatõusu maksame meie kinni, mitte suured. Lufthansa teab väga hästi, et DHLilt hinnatõusu tagasi teenimine on õnnemäng, meile sõidetakse sisse aga täisjõuga. Turvatasu tõus on veel teine löök. Nad tõstavad hindu ja siis küsivad veel raha, nende läbivalgustusseadmete kasutamise eest. See on selgelt ekspedeerijate arvelt kasumi teenimise eesmärgiga."
Air Cargo Newsi trükkiminekuks ei olnud veel teada, kas teised lennufirmad järgivad Lufthansa eeskuju ja hindade kallale asuvad. Ühe Euroopa lennufirma juht kommenteeris väljaandele, et ei plaani turvatasu kergitada. "Pead riski võimaliku tulemusega tasakaalustama. Kui tõstame turvatasu, peame sama suurusjärgu võrra veohinda alandama, et konkurentsis püsida. Tahame, et me kliendid näeksid, et käitume ausalt. Ka siis, kui hindu surutakse teises suunas."