• 03.08.10, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IATAl kahtlus kartellis osalemises

Lennuvedajaid ühendaval IATAl lasub kahtlustus lennufirmade kartellikokkuleppe soosimises.
Möödunud nädalal teatas Lõuna-Aafrika Konkurentsiamet, et kaalub kaheksa lennufirma vastu kütuse lisatasude kokku leppimises kartellikartellikahtluse esitamist. IATA tõrjub süüdistusi seotusest, vahendas Aircargo News.
"Et Konkurentsiameti uuritavad lennufirmad kuuluvad IATAsse, ei tähenda, et IATA on seotud," kommenteeris IATA avalike suhete juht Anthony Concil ja lisas, et ei IATA ega ükski organisatsiooni töötajaist ole kuidagi uurimisse kaasatud.
Konkurentsiameti kahtlustuse järgi leppisid aastail 1996-2006 Air France-KLM, Alitalia, British Airways, Cargolux, Lufthansa, Martinair, Singapore Airlines ja South African Airways kütuse lisatasud kaubaveol.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kahtlustuse kohaselt soodustas keelatud kokkulepet lennufirmade soojad suhted. IATA tõrjub süüdistusi, et liikmelisus mingil moel kokkulepetes osaline on.

Seotud lood

Uudised
  • 10.07.09, 15:01
Kaupa vedanud lennufirmasid trahviti taas kartellilepete eest
Euroopa suurimale lennufirmale Air France-KLM ja hollandi lennufirma Martinairile tõid kaubavedude lisatasusid puudutavad lennufirmadevahelised kokkulepped üle 100 mln krooni trahvi.
Uudised
  • 12.02.10, 16:05
DHL tunnistab kartellist teatamist
DHL Global Forwarding tunnistab, et käis lennukaubaveotariifide alases kartellis osalemist üles andmas, teatab Aircargo News.
Uudised
  • 13.04.09, 14:51
Kartell tõi lennukauba vedajatele 2,5 mld krooni trahvi
Kolm lennufirmat, mis tegelevad kaubaveoga, nõustusid tasuma 214 miljoni dollari (2,5 mld kr) suuruse trahvi, sest osalesid kartellis, milles lepiti kokku õhukaubaveo hindades.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele