Veofirma Transring Tartu OÜ omanik ja juht Jaak Kivisild nentis, et elektroniline süsteem veel piirijärjekordadest ei vabasta.
Transring Tartu toimetab vedusid üle piiri Koidula-Luhamaa piiripunkti kaudu. On ju see koht Lõuna-Eesti firmale loomulikum. Samas on seal ka järjekorrad lühemad, kui Narvas. Mitteametlikel andmetel lubatakse seal ööpäevas üle piiri 60 autot.
"Ausalt öeldes, on Vene struktuuride poolt ette pandud kunstlik punn," sõnas Kivisild piirijärjekordade teemal nördimusega.
Tema sõnul ei lahenda elektrooniline järjekord olukorda, kus autod ei liigu ja kaup seisab. Pigem säästab see autojuhte suvekuumas ja talvepakases passimisest. "Probleemi võti on Venemaa poolel," lisas Kivisild.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kui Venemaa saab kunagi WTO-sse, siis tuleb seal talle ka suurem surve, lootis ta ettearvamatuste lõppu piiril.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.