Lennufirma Scandinavian Airlines lisas oma püsikliendiprogramille EuroBonus kolm uut teenust, mille abil lendude otsimine ja broneerimine lihtsustub ning muutub soodsamaks.
Lisaks on nüüdsest on võimalik punkte ka rahaga kombineerida.
“EuroBonusest on saanud üks maailma parimaid püsikliendiprogramme lennunduses. Nüüdsest saavad meie kliendid teenitud punkte kasutada istekoha broneerimiseks, ühe lennusuuna broneerimiseks ning punkte saab nüüdsest ka rahaga kombineerida. Ükski teine lennufirma ei paku täna sellise paindlikkust ning valikuvõimalust kui SAS,” sõnab Mette Østergaard, EuroBonus püsiklindiprogrammi asepresident.
SAS on üks esimesi lennufirmasid maailmas, mis võimaldab klientidel EuroBonuse punktide eest ühe suuna lende broneerida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ühe suuna pileti broneerimistasude näited:
- Tallinn -Copenhagen/Stockholm: 7,200 punkti Economy klassis, 8,400 Economy Extra klassis 12,000 Business klassis
- Tallin – Amsterdam: 18,000 punkti Economy klassis, 21,000 Economy Extra klassis 30,000 Business klassis
- Tartu – Stockholm: 7,200 punkti Economy klassis, 8,400 Economy Extra klassis, 12,000 Business klassis.
Kui varem oli kohtade saadavus punktide eest piiratud, siis nüüdsest saab broneerida punktide eest kõiki vabu istekohti kuni väljalennuni. Standardhind punktides jääb endiselt kehtima limiteeritud kohtade arvule. Kõiki ülejäänud kohti saab osta punktide eest vastavalt sel hetkel kehtivale vahetuskursile.
Nüüdsest saab lennu eest tasuda osaliselt EuroBonuse punktidega ning ülejäänud summa raha eest. Toode võimaldab enamatel klientidel soodsamal lennu broneerimiseks punkte kasutada.
SAS plaanib peale uute püsikliendipakkumiste turule tulekut läbi viia kliendiuuringu 3 miljoni püsikliendi hulgas.
Kolm uut toodet saadaval
www.flysas.ee.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.