Autor: Siim Sultson • 26. mai 2010

Osula: MootorReisi Grupil omad plaanid

Viimasel ajal oma bussireisi kaubamärke muutnud ja osandanud valdusfirma MootorReisi Grupi omanik Hugo Osula peab nüüdses äris oluliseks ärksat meelt.

Mai keskel ilmnes, et  lätlaste lennufirma airBaltic ja MootorReisi Gruppi kuuluv bussivedaja AS Lux Express hakkavad toimetama reisijaid Eestist ja Leedust Riiga, sealsesse lennujaama ühise kaubamärgi airBalticBus all.

Eile aga teatas gruppi kuuluv AS Lux Express kavatsusest loobuda kaubamärgist Eurolines ja hakata edaspidi pakkuma teenust kahe uue kaubamärgi all: Lux Express ja Simple Express.

Millest sellised arengud?

"Tänapäeva  äri on väga dünaamiline. Kui jääd magama, siis oled viimane," Osula pärimise peale," Meil on omad plaanid..." lisas ta siis kavalalt.

Eelmise aasta juunis sakslastelt  MootorReisi Grupi tagasi saanud Osula viis oma firma ligi 7 miljonilisse kasumisse.

Grupi mitteauditeeritud kasum moodustas 3,2 miljonit krooni. Kasum jooksvast majandustegevusest moodustas 6,6 miljonit krooni. Kahel eelneval aastal teenis MootorReisi Grupp kahjumit, mis oli valdavalt seotud ärimudeli ümberkorraldustest tulenevate ühekordsete kulude ja uutele turgudele sisenemisest tulenevate käivituskuludega.

Lux Expressi kaubamärki kasutav MootorReisi Grupi liinitulud kasvasid 2009. aastal 22% võrreldes eelneva perioodiga. Tulud küündisid 110 miljoni kroonini. 2008. aastal oli see näitaja 90,2 miljonit krooni.

Aastal 2009 vedasid Grupi ettevõtted 386 000 reisijat, mis on 18% enam kui aasta varem. Aastal 2008 oli reisijaid 327120.

Eriti jõuline areng toimus Lux Express liinide osas, kus aasta jooksul reisijate arv kahekordistus, jõudes 2009. aastal enam kui 160 000 reisijani.

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077