• 19.05.10, 16:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transiidikonverentsil esitleti logistikaklastri visioone

Transiidikonverentsil "Transestonia 2010: Tõusulaine"  tõdeti, et Eesti asukoha ja logistikasektori konkurentsieelised ning pakutavad teenused on rahvusvaheliselt vähe tuntud ja sedagi, et ettevõtlussektor võiks valdkonna parendamiseks riigiga rohkem koostööd teha.
Konverentsil esinejad rõhutasid, et  logistikasektori turundusklastri visioonid on riigi majanduses ja selle arengus olulisel kohal. 
Suurprojekti juht Urmas Kõiv tutvustas millisel eesmärgil sai juunis algav ja  kolm aastat kestev klaster loodud. Tema selgitusel on prioriteediks Eesti logistilise asukoha tuntuse suurendamine samuti ka siin pakutavate transpordi ning logistika toodete ja teenuste tuntuse suurendamine rahvusvahelisel turul.
Kõiv lisas, et projekti tegevusala on lai ning esmatähtsaks peetakse Venemaale, SRÜ-riikidesse, Kasahstani, Hiina ning Hongkongi ennast rohkem turundada. Samuti on juba läbimõeldud Eesti logistikasektori tegevused Shanghai EXPO 2010 raames. „Meil on strateegiline teema, lähme hiinlastele pakkuma, tulge tehke meile jaotuskeskuseid,“ rääkis Kõiv.
Eesti sadamates on Euroopas ainulaadne olukord, kus sadamates on veel vaba maad uute terminalide ehitamiseks, mainis ta. Kõiv ütles, et tahavad rõhutada probleemide kõrval, et eestlastel on pikaajaline ärikogemus Venemaal ja Euroopas. Viimane on Eesti kogemust kasutades lihtsaim viis siseneda Venemaa ja Euroopa Liidu turgudele.
Kõiv kutsus üles ka kõiki ettevõtjaid aktiivselt klastri ettevõtmistesse osalema. Näiteks on EXPO raames ette nähtud kaks ärimissiooni – esimene neist juunis 32 osalejaga ja oktoobris 2010. Sügisesel missioonil  osalemiseks ootab Kõiv huvitatud ettevõtjaid.
Konverentsi peakorraldaja Transestonia juhataja Illimar Paul sõnas, et usub siiralt logistikaklastri projekti. Tema sõnul võib  turundusklastri õnnestumisel transiidisektoris väga palju  paremuse poole liikuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele