• 18.05.10, 08:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikekaubiku valikul mõtle selle müügile

Väikekaubik vali alustuseks kasutatuna, nori euroaluse mahutatavuse, hooldevälba kallal, käiguosa kestvuse kallal, arvesta ette aastase läbisõiduga, uuri järelturul müüdavust. Diisel võib olla bensiinist kulukam.
„Esimese asjana väikekaubiku valimisel tuleb selgelt küsida, kui pikk on sõiduki hooldusvälp,“ pani Amserv Auto tegevjuht Mart Mägi huvilisele südamele. On ju hooldevälpasid 15 000-st kilomeetrist kuni 30 000 kilomeetrini. Mida pikem, seda odavam – kuid mitte ainult: oluline on teada ka, kui palju tuleb iga hoolde ajal raha välja käia. „Siit selgub kohe kulu, mis lisandub ostuhinnale,“ lisas ta.
:„Alla 30 000 kilomeetrise läbisõidu korral aastas on bensiinimootoriga auto säästlikum.“ tõdes Eesti Talleks AS juhatuse liige ja Saksa Auto AS juhatuse liige Jussi Pärnpuu.
Kuidas väikekaubikut valida ja mida seal arvestada, selle kohta loe tänase Äripäeva paberväljaande logistikarubriigist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele