• 18.05.10, 08:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikekaubiku valikul mõtle selle müügile

Väikekaubik vali alustuseks kasutatuna, nori euroaluse mahutatavuse, hooldevälba kallal, käiguosa kestvuse kallal, arvesta ette aastase läbisõiduga, uuri järelturul müüdavust. Diisel võib olla bensiinist kulukam.
„Esimese asjana väikekaubiku valimisel tuleb selgelt küsida, kui pikk on sõiduki hooldusvälp,“ pani Amserv Auto tegevjuht Mart Mägi huvilisele südamele. On ju hooldevälpasid 15 000-st kilomeetrist kuni 30 000 kilomeetrini. Mida pikem, seda odavam – kuid mitte ainult: oluline on teada ka, kui palju tuleb iga hoolde ajal raha välja käia. „Siit selgub kohe kulu, mis lisandub ostuhinnale,“ lisas ta.
:„Alla 30 000 kilomeetrise läbisõidu korral aastas on bensiinimootoriga auto säästlikum.“ tõdes Eesti Talleks AS juhatuse liige ja Saksa Auto AS juhatuse liige Jussi Pärnpuu.
Kuidas väikekaubikut valida ja mida seal arvestada, selle kohta loe tänase Äripäeva paberväljaande logistikarubriigist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele