• 06.05.10, 14:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veondus saab täiendava rahasüsti

Sellel ja järgmisel aastal saab veondus euroraha süsti 150 miljoni krooni. Lisaks süstitakse muuhulgas ekspordi nimel ettevõtlust ja tööturgu, teatab Rahandusministeerium.
Valitsus otsustas täna muuta eurotoetuste kasutamise aluseks olevaid rakenduskavasid, et panustada kriisijärgselt prioriteetsetesse valdkondadesse ning kiirendada toetusraha kasutamist.
Täiendava rahasüsti saavad sellel ja järgmisel aastal transpordisektor, ettevõtlus ja tööturu valdkond.
150 miljonit krooni samast fondist tõstetakse transpordiinvesteeringuteks, mis parandab ajutiselt hõivet ning võimaldab kohaliku tähtsusega maanteede ehitusprojektid kiiremini ellu viia. Toetusraha tõstetakse üle teistest toetusmeetmetest vabanevate vahendite ning projektide odavnemise arvel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

764 miljonit krooni Euroopa Regionaalarengu Fondi toetusraha läheb lisaks ettevõtluse tehnoloogiainvesteeringutesse, ekspordi toetuseks ning teadus- ja arendustegevuseks.
Muudatuse kohaselt suunatakse täiendavalt 100 miljonit krooni Euroopa Sotsiaalfondi vahendeid tööturu valdkonda, et aktiivsemalt tegeleda hõive küsimustega ning leevendada tööpuudust.
Eestile on eraldatud aastateks 2007-2013 struktuuritoetusi 53,3 miljardit krooni, millest praeguseks on rahaeraldused otsustatud 34,5 miljardi krooni osas (64,8 protsenti) ja toetuse saajatele välja makstud 8,7 miljardit krooni (16,4 protsenti), millega Eesti on uute liikmesriikide seas esikohal.
Toetusraha ümbersuunamise on juba heaks kiitnud ministeeriumide ja partnerorganisatsioonide esindajad seirekomisjonides. Rahandusministeerium esitab rakenduskavade muudatusettepanekud Euroopa Komisjonile, mis annab euroraha ümbersuunamisele omapoolse kinnituse. 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele