Võrreldes aastatagusega on Eestis jäänud rahvusvaheliste vedude autosid üle kümnendiku vähemaks, nendib Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni peasekretär Toivo Kuldkepp.
"Võrreldes teiste riikidega pole aasta jooksul meil vedajaid nii palju vähemaks jäänud. Meil on aastaga autode hulk kahanenud 12%, kuid Lätis-Leedus kümnetes protsentides," pidas Kuldkepp Eesti rahvusvaheliste vedude seisukorda veel rahuldavaks.
Näiteks pool aastat tagasi oli Venemaal autosid kaks korda vähem, kui majandusbuumi ajal.
Võrdluseks: Kui 1,4 miljoni elanikuga Eestis on 7 000-8 000 rahvusvaheliste vedude autot, siis 140 miljoni elanikuga Venemaal vaid umbes 30 000. "Neil peaks ju rahvusvaheliste vedude autosid vähemalt 600 000. Kui ikka Euroopa riigid loobuksid Venemaale veost, jääks Venemaa nälga. Venemaal aga nöögitakse kohalikku ettevõtjat kuis jõutakse," tõi ta välja idanaabri maanteeveo nõrkuse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.