• 07.04.10, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa sadamate kaubavedu põrus

Võrreldes 2008. aastaga, kahanes Euroopa sadamate kaubavedu üle kümnendiku, teatab Transport Weekly.
Euroopa Liidu sadamate liidu ESPO andmevahenduse kiirsüsteemi (RES) andmeil kahanes Euroopa sadamate kaubakäive 2009. aastal, võrreldes 2008. aastaga, 11,9%.
Eriti palju kukkus puistlastivedu (24,1%). Üldkaubavedu kahanes 13,2%. Konteinerite vedu massiarvestuses kahanes 12% ja ro-ro veod langesid 16%
Konteinervedu veoühikutes TEU-des vähenes 14,5%.
Vedellast aga pidas kriisis kõige paremini vastu, näidates taanet vaid 3,4%.
RES-süsteem on vabatahtlik sadamatevahelise andmevahenduse süsteem, mis on toiminud juba 14 aastat. Süsteemi hoiab üleval Prantsuse valitsus.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele