"Selle aasta müügikasv umbes 30% on veel tagasihoidlik number," teatas vaoshoitud õhinaga Orutar.
Firma on saanud endale ankrusse mitu olulist suurklienti. Esimene ja suurim on hiljuti Eestisse saabunud Ericsson, keda esindab koha peal Ericsson Eesti. Lisaks veel PepsiCo AS ja Leedu magusatootja AB Vilniaus Pergale. "Võrreldes eelmise aastaga, prognoosime müüki 30-35% rohkem," lisas ta.
Et Sakndinaavia firmad tulevad järjest Eestisse, siis see on vesi siinsete logistikafirmade veskitele. "Nagu majanduslanguses, nii ka majandustõusus saab esimese laksu logistika," osutas Orutar lihtsale tõele.
"Juuniks värbame tööle kuni 20 inimest. Esialgu oleme kohe plaaninud 12 inimest tõstukitele," seletas praegu 50 inimesele tööd andva firma juht.
Siiski on logistikasektori käimavedajateks peamiselt rahvusvahelised firmad. Kohalikel on selle aasta esimene pool ilmselt üsna vaikne. Kui Logistika Pluss loodab selle aasta müüki paisutada üle 30%, siis terve logistikasektori kasvuks ennustab Orutar 10%. Tema sõnul ootab terve logistikasektor suhete paranemist Venemaaga. "Kui vaid saaksime Aasia transiidi käima," avaldas ta harrast lootust.
Kas ka teistel suurladudel, näiteks Smartenil, võiks see aasta tuua samasuguse kasvu, nagu Logistika Plussil plaanis?
"Ma ei oska öelda. Meile annab suure tõuke Ericsson. Ma ei tea, kas teistel ladudel, ka Smartenil, nii suurt kasvu tuleb," kostis ta.
Siis on Logistika Pluss sattunud magusa tüki otsa?
"Jah, oleme. Kuid oleme selle magusa tüki nimel ka aasta aega pingutanud."
Kuidas läks eelmine aasta?
"Eelmisel aastal teenisime kasumi, veidi üle nulli. Kusjuures see oli meie esimene kasum peale kolimist aastal 2006. Seni olime investeeringute tõttu kahjumis. Masu ajal saime plussi," oli Orutaril saavutatu üle hea meel.