"Tampere liini avamist Tallinnast ei saa küll märgilise tähendusega sündmuseks pidada, aga kindlasti on iga uue sihtkoha avamise näol tegemist positiivse arenguga Tallinna lennujaamas.
Mis puudutab konkurentsi, siis Euroopa Liidu piires on taevas avatud kõigile lendajatele, Tallinna lennujaamas tegutseb koos meiega 12 lennufirmat ja konkurentsisituatsioon on pidevas muutumises.
Oleme Eesti turul tegutsenud pea 20 aastat ja vastu võtnud kõik väljakutsed, mida turg eri aegadel meile pakkunud on. Estonian Air on ainus lennufirma, kelle põhihuviks on arendada Eesti avatust muu maailmaga ning meie pühendumus pakkuda reisijatele parimat teenust Eesti turul uute konkurentide lisandumisega ainult kasvab," selgitas Parras.
Kuidas suhtub Estonian Air airBalticu avaldustesse Estonian Airi aadressil ja eilsesse avaldusse avada Tallinn-Tampere lennuliin, millega "päästetakse" peale Eesti ka Soome lennuturgu ?
"Estonian Air tahab kõik oma ressursid panustada põhitegevusse, sealhulgas liinivõrgu arendamisse ning teenuse parendamisse. Seetõttu me airBalticuga sõnasõtta astuda ei soovi," kõlas tema vastus.
Kas Estonian Airi hinnangul on airBalticu pakutav Tallinn-Tampere piletihind 297 krooni (koos maksudega) jätkusuutlik?
"Ei ole jätkusuutlik, tegemist on tavalise liinialustamise kampaaniaga. Tallinna-Tampere suunal on lennujaamamaksud 155 krooni, seega jääb sellelt hinnatasemelt airBalticule kätte 142 krooni reisijalt.
Kui lennata selle hinnaga ka 100%-lise täitumusega, siis tähendab see tulu ühe reisi kohta ca 7100 krooni. Sellise tuluga lennu kohta väga kaugele ei lenda."