Kaubanduskontserni ETK juht Kati Kusmin tunnistas, et veokonkursi tulemusel jäi Est-Trans Kaubaveod kõrvale ning veolepingud sõlmitakse firmadega, kes tegid paremad pakkumised.
Kusmin ütleb, et Est-Trans Kaubaveod ei jäänud sõelale seetõttu, et veokonkursil osales rida firmasid, kelle pakkumised olid Est-Transist paremad.
„Kas me oleksime pidanud kallimalt ostma teenust, kui turul pakutakse?“ vastas Kusmin küsimusega, miks nii pikaajalise transpordifirmaga veolepinguid ei pikendata.
Tema sõnul oli kõigil vedajatel sealjuures Est-Transilgi võimalik teha oma pakkumine, siis mingitel kaalutlustel ei teinud nemad konkurentidega võrreldes ETK-le soodsamat pakkumist.
Est-Trans Kaubaveod omaniku Sulev Saareväli väidet, mille kohaselt oleks nende ETK-ga koostöö järtkumine tähendanud kahjumiga teenuse osutamist, kommenteeris Kusmin, et saab neist täiesti aru. „See on iga firma enda otsus, kui nende kulubaas on selline, mis ei võimaldanud teha paremat pakkumist, siis on see ettevõtte otsus, et ettevõtte ei saa ju pikemat aega kahjumlikku tegevust arendada,“ tõdes Kusmin.
Järelikult teistel firmadel on siis kas kulubaas madalam või mahud ja marsruudid teistsugused, et nad said teha meile paremaid pakkumisi, arvas Kusmin.
Uute veopartnerite nimesid Kusmin veel avalikustada ei tahtnud kuna lepingud on veel sõlmimata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduskontsern ETK lõpetab veolepingu ASiga Est-Trans Kaubaveod, mis omaniku Sulev Saareväli kinnitusel kaotab seeläbi kümneid miljoneid kroone.
EST-Trans Kaubaveod AS omanik Sulev Saareväli leidis, et ETK veolepingust ilmajäämise pärast pole põhjust nutta - tegelikult selline lahendus on hoopis parem.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.