• 16.03.10, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETK: Est-Trans jäi konkursil alla

Kaubanduskontserni ETK juht Kati Kusmin tunnistas, et veokonkursi tulemusel jäi Est-Trans Kaubaveod kõrvale ning veolepingud sõlmitakse firmadega, kes tegid paremad pakkumised.
Kusmin ütleb, et Est-Trans Kaubaveod ei jäänud sõelale seetõttu, et veokonkursil osales rida firmasid, kelle pakkumised olid Est-Transist paremad.
„Kas me oleksime pidanud kallimalt ostma teenust, kui turul pakutakse?“ vastas Kusmin küsimusega, miks nii pikaajalise transpordifirmaga veolepinguid ei pikendata.
Tema sõnul oli kõigil vedajatel sealjuures Est-Transilgi võimalik teha oma pakkumine, siis mingitel kaalutlustel ei teinud nemad konkurentidega võrreldes ETK-le soodsamat pakkumist.
Est-Trans Kaubaveod omaniku Sulev Saareväli väidet, mille kohaselt oleks nende ETK-ga koostöö järtkumine tähendanud kahjumiga teenuse osutamist, kommenteeris Kusmin, et saab neist täiesti aru. „See on iga firma enda otsus, kui nende kulubaas on selline, mis ei võimaldanud teha paremat pakkumist, siis on see ettevõtte otsus, et ettevõtte ei saa ju pikemat aega kahjumlikku tegevust arendada,“ tõdes Kusmin.
Järelikult teistel firmadel  on siis kas kulubaas madalam või mahud ja marsruudid teistsugused, et nad said teha meile paremaid pakkumisi, arvas Kusmin.
Uute veopartnerite nimesid Kusmin veel avalikustada ei tahtnud kuna lepingud on veel sõlmimata.

Seotud lood

Uudised
  • 16.03.10, 15:30
ETK otsus maksab veofirmale Est-Trans 25 miljonit
Kaubanduskontsern ETK lõpetab veolepingu ASiga Est-Trans Kaubaveod, mis omaniku Sulev Saareväli kinnitusel kaotab seeläbi kümneid miljoneid kroone.
Uudised
  • 18.03.10, 06:34
Saareväli: tegelikult ju võitsin
EST-Trans Kaubaveod AS omanik Sulev Saareväli leidis, et ETK veolepingust ilmajäämise pärast pole põhjust nutta - tegelikult selline lahendus on hoopis parem.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele